måndag 9 september 2013

KOSTTILLSKOTTET VI BEHÖVER


Nytt spännande informations möte om Fit- Line.

Onsdagen den 11 September på Scandic Väst i Örebro tiden är 18,30. Det kommer bli mycket spännande att höra Hege som berättar om hur vi kan må bättre. Höra av er till mig om ni vill lyssna till detta spännande föredrag eller så berättar jag mer om ni ringer eller mailar mig.

Vart tog näringen vägen i vår mat ????

Vi vet att idag finns ytterst lite näring kvar i vår mat, vi behöver alla komplettera med tillskott. För att få i sig den mängd som vi behöver måste vi äta otroligt mycket frukt och grönsaker hela dagarna. Men med Fit-Line får vi i oss den mängd av vitaminer och fibrer som vi behöver varje dag för att må bra. Den hjälper oss att må bättre, orka mer och höja prestations förmågan samt skyddar hjärnan från åldrande.

Allt som ingår i den goda drinken som man tar två gånger om dagen är Eko-odlat. Grönsaker, frukt och spannmål. Alla allergener är borttagna, det är vatten lösligt det är även fett lösliga vitaminer.

Jag har blivit så mycket bättre i min muskel sjukdom sedan jag började med detta tillskott av vitaminer. Önskar ni vill pröva och att ni får samma effekt som jag fått.

Önskar er alla nu en skön vecka, ta vara på solen om ni har möjlighet den ger oss också massor av vitaminer som vi så väl behöver inför vinter och mörkret som närmar sig med stormsteg.


1 kommentar:

  1. Låter spännande, jag behöver verkligen lite vitaminer så jag blir piggare.

    Hör av mig senare.

    Med vänlig hälsning
    Gun Andersson

    SvaraRadera