måndag 17 juni 2013

LINDA & MIKAEL


LINDA & MICKE

Tack för att vi fick vara med och dela denna dag med er två.

Vilken underbar helg, att få vara med när ni två lovar varandar kärlek trohet betyder väldigt mycket. Att få se er så otroligt lyckliga är underbart.

Ni har gjort det här så bra, allting var bara perfekt maten supergod alla trevliga gäster och ni två helt underbara. Så härligt att få dela den här dagen med er. Nu ska ni bara njuta av varandra och ha det så bra på resan och resten av ert långa liv tillsammans. Nu ska ni finnas för varandra i både glädje och sorg.

Linda skrev så här om sin Micke
Det bästa med Micke är hans humor och hans stora hjärta. Jag vet att han alltid finns där för mig och att han alltid kan få mig på bra humör.
Han är min bästa vän.

Micke skrev  så här fint om Linda
Det bästa med Linda är hennes vackra leende och att hon alltid finns där för mig. Jag känner mig som lyckligast när jag är med henne och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne.

UNDERBARA
SÅ FINA NI ÄR
LINDA DEN VACKRASTE


Anderas Linda store bror, den bästa som finns

Brudens stolta far och vår bästa vän
Camilla smikar Linda inför bröllopet

Även Lindas och Mickes vän Sara fick lite hjälp av Camilla
Helena, Camilla och Jessica våra fina tjejer :)



 Fler bilder kommer senare :)

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom och delade denna underbara helg med oss. Det hade inte varit detsamma utan er.
    Allt var perfekt, helt magnefik, underbart. Orden räcker inte till.
    Vilka underbar bilder. Ser fram emot att få se fler då vi kommer i augusti.
    Många stora långa kramar
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert brudpar, men dina döttrar ser inte så tokiga ut dom heller.

    Glad sommar önskar jag dig och din famij.

    Varma hälsningar
    Karin en av dina trogna kunder

    SvaraRadera