måndag 3 juni 2013

EN HELG VI KOMMER ATT MINNAS MED ETT STORT LENDE ;)

En härlig helg har vi haft, Camilla, Max, Moa, Jessan och farmor Ulla har varit här vi har haft solsken, vatten lek med båtar och små gubbar. Sparkat fotboll oj vilken kille han är att sparka boll vår Max, Moa har så klart klappat på hästarna. Hon är nöjd med det lilla ;)

Camilla nöjd och lycklig när hon åket hem i sin fina bil på Söndag eftermiddagen.



En något förvånar Camilla "vad händer"


Alla lyckliga

Moa älskar glass hon äter med hela ansiktet

Max med glass strut som näsa

Hoppas ni alla har haft en lika fin helg som vi, nu börjar en ny vecka men nya utmaningar, rolig kurs för mig bland annat.

3 kommentarer:

  1. Om jag var förvånad har fortfarande inte fattat att den är min. Blir förvånad varje gång jag kommer ut på parkeringen. Ni är världens bästa älskar er :-)

    SvaraRadera
  2. Camilla vi gläds hela familjen med dig.

    Kör försiktigt!!!!!
    Nu kan komma när du vill, tänk på att du har den dyrbaraste lasten som finns.
    Love you

    SvaraRadera
  3. Ja det ska jag göra, kör alltid försiktigt! Jag lovar snart kommer jag och hälsar på igen: Älskar bilen och er såklart :-)

    SvaraRadera