torsdag 13 juni 2013

KÄRLEKENS HELG


NU TAR JAG SEMESTER NÅGRA DAGAR :)

Jag, Helena, Camilla och Jessica ska gå på bröllop, inte vilket bröllop som helst. Våra bästa vänners dotter Linda ska gifta sig med sin Mikael.

Det känns väldigt stort att få vara med på deras stora dag.

Roffe får snällt stanna hemma och sköta alla djuren, men han gör det så gärna så att vi tjejer få en hel helg tillsammans. Men det är klart att han skulle vilja vara med oss och få se det fina brudparet. Men har man djur så måste man ta hand om de fina alla dagar på året.

Jag är tillbaka på Måndag, då har jag fått massor av energi.


LINDA & MIKAEL



2 kommentarer:

  1. Önskar er en jättehärlig helg tillsammans. Kör försiktigt och hälsa och gratta till Linda o Mikael och Eva o Beppe! Massor kramar <3

    SvaraRadera
  2. Vi hade det underbart,Vi höras om helgen älskling, då betättar jag mer om vår fina helg.

    Kram

    SvaraRadera