fredag 15 juni 2018

TREVLIG HELG

Veckorna bara susar iväg, många trevlig kunder som hör av sig den här veckan också och velat ha en bra försäkring till sin fyrbenta vän :) känns väldigt bra att kunna hjälpa till med det.


Många valpar flyttar till helgen så då blir det jobba av för mig, hoppas jag i alla fall :) så idag tar jag en ledig dag. Nu träna Minos och sedan blir det fotbolls skola med Max Moa och Kelly. Jag möter upp Helena och Minoue där och sedan hejar vi fram ungarna :)


Roffe får vara hemma och ta han om djuren här :):)




Trevlig helg till er alla!
Här en enkel bukett men rabarberblad, vinbärsblad några kvistar av en vit fin buske och en vacker vit Pion. Så vacker!


1 kommentar:

  1. Hej Eva, du måste vara rädd om dig och ta det lite lugnt :) Jag förstår att många vill försäkra sina djur hos dig men du kan inte jobba så mycket. Ta hand om din fina familj och alla era fantastiska djur :) Kram Anna-Lena

    SvaraRadera