söndag 31 december 2017

NU HAR JAG KLARAR AV ETT MÅL TILL



Så skönt att jag har klarat så mycket, faktiskt nästan allt jag hade som mål efter min hjärn op.


Tack till er alla som är inne på min sida ock kikar, skriver komentarer, det är så roligt att ni är med mig och har hejat på mig under den här resan sedan Maj.


Tack för fina julkort  mail och sms Marianne, Sofia, Lena, Karin och alla ni andra. Jag blev så glad för dom:)


Gott slut och ett riktigt gott nytt år till er alla :)



Minos den vackra var nog den största utmaningen, och vi lyckades han och jag. Han är så duktig och gillar verkligen att få dra vagnen igen :)Tack Karin Rydberg för att vi fick möjligheten att köpa vagnen för en symbolisk summa, den är så fin:)


Stor varm nyårskram till er alla!





6 kommentarer:

  1. Ni är så duktiga och du är en kämpe mamma❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla :) En kämpe är du med, vi är nog kämpar hela familjen :) Love you!

      Radera
  2. Du är så duktig Eva, fortsätt kämpa på och skriv på din fina sida. Det är så roligt att gå in och titta. Kram Karin

    SvaraRadera
  3. God fortsättning, och heja dig vad du är duktig. Jag hoppas att 2018 blir ett riktigt fint år för dig och familjen. Kramar från fam Olsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning till er också. Tack för att ni hejar på mig :)
      Kram kram!

      Radera