måndag 4 december 2017

GODMORGON HÄRLIGA MORGON

FULLMÅNE


Den har lyst så rund och stor i natt, otroligt vackert. Jag brukar inte reagera när det är fullmåne men jag tror fasiken den spelade mig ett spratt i natt. Jag har vridit och vänt på mig hela natten, sett hur den lyste upp hela sovrummet som en stor lampa.


Men nu är en ny dag och som jag ska ta vara på :) hästarna är utsläppta och alla djuren har fått man, lite frukost till mig och sedan jobb.


Ha en fin dag alla ni där ute. Gör det till en bra dag om ni har möjlighet!



4 kommentarer:

  1. Jag hade också svårt att sova :) Ha det bra idag. Kram Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni har det bra Fia och att ni fått massor av snö som ni kan leka i du och barnen :) Kramar till er alla!

      Radera
  2. Hoppas du har det bra och att alla prover är bra <3 Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Lotta alla prover var bra och senaste röntgen också :) Jag är så glad och tacksam. Nu ska jag njuta av julen och allt vad den ger. Hoppas ni får en fin jul Lotta. Kram!

      Radera