fredag 22 december 2017

DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARDAN



Längtar tills alla våra härliga kommer, hundar katter barnbarn med föräldrar. Som jag längtar till tomten kommer och jag längtar att se minen på barnen när tomten kommer upp för stigen till huset :) Det är med stor glädje jag kan vara tomte i år också, i somras visste vi inte hur det skulle bli med allt efter min hjärnoperation. Men jag är så glad tacksam att jag igen kan glädja alla med att vara tomte och dela ut förväntansfulla julklappar till barnbarnen.


Huset blir fullt av liv, glädje och värme!


Längtar :)


2 kommentarer:

  1. EN RIKTIG GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
    önskar jag Tomtemor och hennes familj.
    Kram Marianne Atlas och kissarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marianne <3 jag önskar dig och dina kära en god jul och ett riktigt gott nytt år. TUSEN TACK För det fina julkortet, du är för rar. Jag blev så glad :)Julkramar i massor <3

      Radera