fredag 20 oktober 2017

VECKANS HÄRLIGASTE BILDER



Tänk vilken tur jag har att få så många härliga kunder från norr till söder. min vecka har varit väldigt bra träffat mina tjejer och alla barnbarnen,  fått nya trevliga kunder :)


Här kommer några bilder på en liten schäfervalp som kommer från Janne och Annelis uppfödning, Grapp var hans namn och han har kommit hem till sin nya familj som bor på Gotland. Där kommer han få det så bra, jag önskar att dom får många härliga år tillsammans.


Tusen tack för underbara bilder, lycka till med honom!


Är han inte underbar så säg?




Med det vill jag önska er alla en fin helg!



4 kommentarer:

  1. Hej Eva! Jättesöt liten kille, lika vår Janko som gick bort för snart 2 år sedan. Men nu har vi som tur är Atlas som är full av energi och katterna förstås. Är förkyld så det är husse som får gå långpromenaderna och jag de korta. Önskar dej och familjen en trevlig helg. Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej Marianne, nu får du krya på dig :) så du kan ta långa härliga promenader med fina Atlas <3 det är tur vi har våra fyrbenta vänner som vi kan mysa med :)och som kan värma våra fötter när vi fryser :)Hoppas ni får en härlig helg. Kramar i massor till dig och alla dina fina <3

    SvaraRadera
  3. Vilken fining :)Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kramar tillbaka till dig Anna-Lena <3

      Radera