tisdag 18 april 2017

GOD MORGON



Nu vankas en ny dag. Solen skiner det är kallt, riktigt kallt. Vantar och överdragsbyxor på när jag släppte ut hästarna. Jag tror det blir skönare frampå dagen :)


Vi har haft en fin helg tillsamman med våra kära, tjejerna kom och styrde upp vår påsk eftersom jag inte är riktigt kry, dom gjorde det så himla fint. Så mycket god mat, påskägg och massor av skratt blev det. Marken var full av snö, barnen gjorde snölyktor, åkte pulka och hade jätteroligt. Rille, Klas och Felix sågade och bar ved så att Joline och Jessica kan ha det varmt och skönt i vinter :) Duktiga killar :)


Tyvärr får jag inte in några bilder från helgen, men det kommer senare hoppas jag.




Men så här såg det ut hos oss på påskafton.
En härlig helg har det varit :)


7 kommentarer:

  1. Härligt Eva :)Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kramar tillbaka till dig Karin, vi hörs snart igen.

      Radera
  2. Vi hade också snö men fint väder, mysigt var det. Mamma och pappa var här hos oss :) Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad mysigt att ha dina föräldrar hos er :)det är lycka att få vara tillsammans med sina nära och kära. Kram!

      Radera
  3. Det var jätte trevligt, flera sånna stunder❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi ska ha många mysiga stunder. Kramar till dig vem du nu är <3 :)Kram!

      Radera
  4. Det var jätte trevligt, flera sånna stunder❤️

    SvaraRadera