måndag 10 april 2017

EN TYST MINUT IDAG

Jag har inga ord på det som hänt, det känns så ledsamt. Jag tänker på alla dom som var inblandade och deras anhöriga och vänner i det hemska som skedde i fredags eftermiddag, en fruktansvärd katastrof.


Men med det så fick vi alla känna att det finns så mycket kärlek bland oss, så många som erbjöd sig att köra hem människor som inte kom hem, man tröstade och gjorde sällskap många erbjöd mat och dryck.


Jag hoppas att vi kan hålla i det här, att visa kärlek och värme till alla våra nära kära och medmänniskor.


En tyst minut för alla drabbade i dag, mina tankarna är hos er.





4 kommentarer:

  1. KÄRLEK de är vad vi alla behöver. Kram till dig fina Eva. / Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, Ja tänk vad värden skulle vara fin då. Som det är nu så blir man väldigt skakad och orolig. Vi måste ta hand om varandra. Kramar i massor till dig!

      Radera
  2. Det är så fruktansvärt. Ja mina tankar går också till alla som blir drabbade av sånt här. Kärlek till er alla. Hoppas du får en bra dag Eva/ Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin! Jag man har inte ord, känner sig bara väldigt sorgsen. Men underbart att så många människor bara fanns och hjälpte varandra och att polisen gjort ett fantastiskt jobb. Kram kram!

      Radera