fredag 4 november 2016

SNART HELG IGEN

Det går så fort först är det måndag sedan har vi kommit till fredag och helgen börjar närma sig. Vart tar veckorna vägen. Jag trodde och hoppades att jag skulle hinna lite mer som att träffa Lisa, men tyvärr så blev det inte så vi får ta det en annan gång. Men för mig har det varit en bra vecka men roliga jobb och många djur som försäkrats in, inte så många som hört av sig för att deras djur varit sjuk eller skadad det är härligt.


En besiktning av en fantastiskt fin häst som hade massor av energi, man skulle kunna tro han åt
Fit -Line :) precis som jag gör för att må bra :) orka mer och få bättre motståndskraft.





Hästarna har kommit ut i hagen fått mat, katterna och hundarna har också fått sin frukost serverad så nu är det bara jag som ska få i mig lite att äta innan jag sätter igång med dagens arbete :)


Ha en härlig fredag alla där ute!



1 kommentar:

  1. Liselott Andersson4 november 2016 kl. 14:34

    Tack för ett trevligt samtal.Vad fint att du haft en bra vecka :) Tack för hjälpen i onsdags, jag återkommer när försäkringen går ut i mitt nuvarande bolag. Ser fram mot att ha mina försäkringar hos dig :)

    SvaraRadera