måndag 21 november 2016

MIN TID HAR INTE RIKTIGT RÄCKT TILL :)

Jag har inte haft tiden att skriva så mycket, så kan det vara i bland. Jag har fullt upp men våra barnbarn som kommer och då vill man mysa, djuren och så alla mina härliga kunder förstås :)


Helgen har varit fantastisk!


Jag har haft en helkväll men lillsyrran Pia och varit på Sjöängsskola där Magnus Bäckgren sjöng en otrolig fart med orkester och kör som verkligen var jätte duktiga. God mat och lite vin till det :) tack Pia för en återigen en härlig kväll med väldigt mycket skratt :):)



Tack för en väldigt trevlig kväll





4 kommentarer:

  1. Roligt :) Ha en bra vecka! Margareta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Margareta , det var en bra vecka jag hade. Hoppas din var lika fin :)

      Radera
  2. Vad roligt nu har på era möten :) kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Karin, vi har allt id roligt på våra möten. Mycket skratt blir det :)

      Radera