fredag 14 oktober 2016

JAG KÄNNER MIG LITE SLITEN IDAG

Fy vad jag har ont i min kropp, snorig och febrig :( men jag vet att det snart är över :)


Men Fit-Line, den goda och näringsfyllda drinken så blir det inte så långvarigt. Innan jag började dricka den blev det sängläge i många långa dagar, nu försvinner bacillerna fort.


Jag är så glad att jag började dricka den för snart 9 år sedan, trodde inte på att den skulle göra sådan skillnad, men oj vad mycket piggare och friskare jag blivit. Jag jobbar massor både i Folksam och i Askersunds kommun, det är så roligt! Sedan har vi ju alla djuren här hemma som ska skötas om, dom är ju också läkande för både kropp och själ och såklart våra fyra härliga barnbarn som jag träffar så ofta som det bara går.


Jag kan varmt rekommendera Fit-Line! Hör av er om ni vill bli piggare friskare och få mer energi :) Helt enkelt prestera mer, och känna sig glad och pigg.


Ha en härlig dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar