måndag 31 oktober 2016

EN FANTASTISKT FIN HELG

Oj sån härlig helg jag haft :)


Först fredagsmys med Pia lillsyrran och som sällskap hade vi Thomas Di Leva, han förgyllde verkligen vår kväll. Så rolig och en stämningsfull kväll men skratt kärlek och eftertanke, vilken härlig kille han är! Han spelade och sjöng nya och gamla låtar som han berättade om hur dom kom till, att han var så rolig hade jag ingen aning om. Jag skrattade så jag höll på att spricka, en het fantastis kväll hade vi.


Lördagen hade jag massor av energi tränade två hästar och hela dagen kändes bara väldigt härlig. Söndagen fick vi allt gjord som skulle göras ställa tillbaka klockan en timme ställa in utemöblerna i lilla stugan, men innan vi gjorde det tog vi en gofika i solen. Å viken härlig söndag:)








Både jag Roffe och djuren har njutit i det fina höstvädret :)

2 kommentarer:

  1. Å vad mysigt du haft det :) Tack för all hjälp i helgen med mina försäkringar på valparna. Du är så hjälpsam och trevlig : Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt Eva :) Kram Karina

    SvaraRadera