onsdag 27 april 2016

ALBANO DJURSJUKHUS


Idag vill jag ge guldstjärnor till alla er som jobbar på Albanos djursjukhus i Stockhom.

Med stor kunskap och en fantastisk hjälp som både djur och deras ägare får är något som ska skrivas om.

Det är en kund till mig som har varit där med sin lilla valp, där man fört trodde att den lilla hade ett hjärtfel men som sedan visade sig vara en helt frisk liten krabat.

Jag är så glad att allt är bra med lilla tjejen och att ni fick så mycket hjälp utav veterinärer och djurskötare på Albano.

Så ni som bor i Stockhomsområdet nära djursjukhuset vänd er dit om ni har sjuka eller skadade djur, det kan jag varmt rekommendera.


 
Lyckligt slut!


2 kommentarer:

  1. Ja Albano har jag så mycket bra erfarenhet av. Dit åkte jag med Malin när hon fick livmodersinflammation och de var så bra <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har oxå varit där när både lilla Beppe och Jimmie blev sjuka. Kommer också ihåg att dom var väldigt bra.

      Radera