fredag 24 april 2015

VILKEN VECKA :)


En superhärlig vecka har jag haft:) Började Måndagen med roligt jobb, fotboll med bästa gänget på kvällen.


Träffade Camilla och barnen i Tisdags och firat hennes födelsedag. Trevlig kunder som hör av sig och vill teckna försäkringar :) riktigt roligt!



Onsdagen fler härliga kunder, körde Lyster tränade Minos och på kvällen var det Ackes tur att träna. Acke och jag träffade Jessica och bästa kompisarna Jack och Tyson.

 


Torsdagen började med lite försiktig tömkörning med Aces Algot, han blir bättre och spralligare för varje dag som går. Vi hoppas att han blir helt frisk från sina skador i benen som två hästar orsakade. Det är så sorgligt, att dom rammade sina staket i deras hage och kom in till vår fina kille och sparkade sönder honom. Nu är han hemma hos oss igen och snart hoppas vi att  han får gå tillsammans med sina kompisar igen :) och att han blir den fantastiska ridhäst han var innan olyckan.



På kvällen var det ett nöje och få träffa min skydsling som jag är god man för se till att hon har det bra. Alltid lika trevligt att träffa henne.

Fredag igen, så fort det går!
Nu hoppas jag att ni alla får en riktigt fin helg, njut av det ni kan ta hand om varandra och era underbara fyrbenta, det ska jag göra.

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Du skriver så fint och dina bilder är underbara :) jag är glad att du är min kontakt i Folksam, bättre kan man inte ha. Kramar från en trogen kund!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig vecka du haft :) Det var kul att hinna ses en liten stund också <3
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa! Hoppas allt är bra med dig,familjen och alla hundarna. Tack för fina ord! Jag har så många fantastiska kunder och du är en blad dom. Kram!

    Pia, jag vilken vecka jag haft, riktigt fin :) Härligt att träffas en liten stund, men den var alldeles för kort. Kram!

    SvaraRadera