onsdag 25 mars 2015

HUNDAR OCH HÄSTAR I VÅRDEN, FÖRSKOLOR OCH SKOLOR


JAG BLIR SÅ GLAD AV VAD NI GÖR :)

Några har hört av sig som går utbildningen på Hundens hus eller Svenska terapiinstitutet. De utbildar sina hundar till Terapi, Pedagog, Läshund. Det finns även hästar som gör stor skillnad i vården. Väldigt duktiga och dom sprider massor av kärlek och glädje.

Ni är så duktiga och kommer göra skillnad!

Snart är det praktik för er, hör av er då så ska jag hjälpa er med vad ni kan teckna för försäkring så att ni kan känna er trygga under tiden.

Nu ska jag visa några hundar och hästar som har sin försäkring hos mig och dom gör ett enastående jobb, underbart!





 


Här är några av alla duktigtiga djur som jobbar för att många ska få ett bättre liv med mer glädje i.
 

Fantastiskt det ni gör!

2 kommentarer:

  1. Ja det är helt fantastiskt vad bra det är med djuren som hjälper till <3 Det behövs verkligen! Å tack Eva för att du har ordnat så att vi alla som är ute och gör praktik kan teckna så bra försäkring för våra pälsklingar <3

    SvaraRadera
  2. Pia, det känns så bra att kunna hjälpa till så att ni kan vara trygga när ni är ute på er praktik. ha en jätte bra dag min fina syster :)

    SvaraRadera