torsdag 2 oktober 2014

GRATIS VETERINÄR VÅRD FÖR HEMLÖSA




Jag vill nu påminna er alla om att de hemlösa får hjälp med gratis veterinärvår till sina bästa vänner djuren.

Snälla sprid detta vidare, kanske kan vi hjälpa någon som behöver denna hjälp för sin bästa vän :)

Det är Gärdet djurklinik som håller öppet för alla hemlösa och deras djur

Söndagen den 5 Oktober
Klockan 12-18
Sandhamns gatan 65
115 28 Stockholm

Ring för mer information
08-12 12 00 12

Alla djur är välkomna!

Jag vill igen tacka Carola Ringström och Catarina Krång samt all personal på Gärdets djurklinik, Svenska djurskyddsföreningen, Hundstallet samt Stockholm stadsmission för ni gör detta möjligt.


 
 

4 kommentarer:

  1. Hej Eva! Självklart så måste vi alla hjälpa till med att sprida det här, jag gjorde det förra gången du la upp det och jag kommer att göra det denna gång oxå. Massor av stora kramar till dig som alltid bryr dig om alla som har det svårt och alla andra oxå för den delen :) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Detta är helt fantastiskt och härligt! Jag har spridit det på Facebook också! Tack min fina syster för att du bryr dig så mycket ! Love you <3

    SvaraRadera
  3. Mitt hjärta blir varmt när jag läser det ni skriver Sofia och Pia. Massor av varma kramar tillbaka till er båda!

    SvaraRadera