måndag 5 maj 2014

TERAPI HUNDAR


Det är så roligt att så många vill gå utbildningen med sina duktiga hundar. Alla behövs så väl, det är så många som mår så mycket bättre av att få vara tillsammans med djur.

Det finns både hundar och hästar i vården, på olika boenden och behandlings hem runt om i landet. Många som får möjligheten att träffa dessa härliga djur kan ofta dra ner på sina mediciner, många kan till och med sluta helt visar en studie. De tillfrisknar också fortare, vilken är helt underbart :)

Till alla er så på något sätt inte mår så bra, kämpa vidare! En dag kanske det vänder och ni ser framtiden lite ljusare.

Tack alla lärare elever och era fantastiska djur ni behövs!





Här är Marias fina små som åker hiss

Här är en sötnos som är under utbildning. Jag tror det kommer gå bra, lycka till :)

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja söka den utbildningen, ska kolla upp lite. Det verkar vara jätte roligt.
    Stina

    SvaraRadera
  2. Stina, det tycker jag du ska göra. Jag tror inte du kommer att ångra dig.
    Hör av dig om du börjar terapi utbildningen, jag hjälper dig med den bästa försäkringen på terapi hundar med 50 % rabatt :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera