lördag 21 december 2013

MOA 2 år :)


Vi kommer kanske ihåg när Emils fastnade i soppskålen, jag många många fina sagor har Astrid Lindgren skrivit. De flesta helt underbara.

I går var jag hos mina små barnbarn Max och Moa, vi klädde granen och fixade lite inför julen, Max som är 4 år tycker att det är jätte roligt att pussla, han klädde granen så fint i alla sina röda kulor. men lilla Moa tröttnade snart :) hon klättrade istället på katten Disses klätterställning. Efter en stund ropade hon Oj oj oj hon hade fastnat i hålet, hur ska vi få ut henne ??? till sist kunde hon backa ut. Mamma Camilla hann och ta ett kort men det får jag lägga in senare.

Allt kan hända när man har små nyfikna barn, är dom inte underbara så säg !!!

Nu önskar jag er en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar