fredag 29 november 2013

NOVEMBER 2013


November börjar lida mot sitt slut.

Jag vill tacka alla mina nya kunder för förtroendet att ha era fina djur försäkrade hos mig och Folksam. Jag önskar er alla lycka till, och alla ni Terapihund ägare som hört av er "jätte jätte roligt" ni ska veta att ni är guld värda, allt ni gör för alla dessa barn som behöver er, alla sjuka, och våra gamlingar som ni förgyller livet och tillvaron för.

Tack för att ni hört av er och varit så tacksamma för mitt jobb med att få tillbaka er rabatt :)

Jag ska nu kämpa för att hästar i vården ska få samma förmånliga rabatt som hundarna får idag, vi får se om jag lyckas det det.

Ha nu en lung och fin första advent!

MEN tänk på att släcka alla ljusen så ingen olycka händer. Ta hand om varandra och er fyrbenta vänner.


Fick tyvärr inte in Marias otroligt fina hästar, men jag försöker senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar