onsdag 23 oktober 2013

OPTIMAL NÄRING

FIT-LINE

Jag tror att vi är väldigt många som behöver mer näring till vår kropp. Med alla måsten och så mycket stress som vi alla känner att vi har så kan det här kanske hjälpa till att ni mår bättre.
Här är några positiva saker som jag känner när jag andvänder Fit-Line. Mindre ont i min kropp, koncentrations förmågan är bättre, gladare orkar mer för jag sover bättre om natten, har bättre uthålligthet blir inte lika lätt irriterad över små saker. Känner mig helt enkelt starkare!

Vår kropp innerhåller mer än 70 000 miljarder celler som förnyas hela tiden, då förstår man att kroppen behöver lite hjälp med närings intaget.


Vad händer med det vi äter?


Banan                                  Morot                         Broccoli
Vitamin B6                          Magnesium                 Kalcium
1985=330                            1985=21                     1985=103
1996=22                              1996=9                       1996=33           

Här kan ni se vilken skillnad det är på näringen på några av våra frukter och grönsaker

Hör av er om ni vill veta mer, jag berättar gärna :)


God är den också:) Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar