måndag 7 januari 2013

PÅ HÄSTRYGGEN I DAG ;)

Måndag morgon grå och lite trist, men vad gör väl det.

God morgon och fortsätt att ha det bra nu alla ni som börjar jobba efter förhoppningsvis en lång härlig ledighet.

Själv ska jag jobba några timmar sedan ta en tur med Lyster och Acke idag blir det en rid tur det känns säkrare, för Lyster har bra brodd på fötterna, så han halkar inte runt som jag gjorde i går.

Lite tips för er som sätter på skor med hål i före snön kommer. Klipp i sär öronproppar som är av skumgummi tryck ner dom i hålen, då håller hålen sig mycket bättre och det blir betydligt lättare att skruva på brodden när det är dax. En halv öron propp passar perfekt.

Jag petar ut dom med en söm, fungerar utmärkt ;););)

Är det någon som har några andra bra tips så skriv gärna till mig .

Jag kommer forfarande inte in på min mail, så ring mig om det är något ni undrar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar