onsdag 2 december 2020

VÄLKOMMEN DU LILLA FINA PYRE

I söndags kom den här underbara lilla killen till sin nya matte Pia <3 han har dragit högsta vinsten :) 

Det blev en lång resan men han kommer få det så bra här hos sin nya matte. De som ordnat allt är en fantastisk organisation som heter hundjälpen.

Jag är så lycklig och glad för det,  jag är säker på att dom kommer få många härliga stunder tillsammans.

I går fick jag träffa honom en liten stund, han var lite blyg men kom fram och nosade och blev glad för tuggbenet som jag hade med mig till honom. Så fantastiskt fin <3 

Nu börjar en ny underbar tid för er Pia, kärlek!



Välkommen lilla vän <3 

4 kommentarer:

  1. Åh tack för leksak och godsaker och för den jättebra försäkring du ordnat åt oss ❤ Kan inte bli bättre 🥰

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att du valde Folksam och mig som ombud <3 Jag Acke och Mila ser fram mot att fräffa honom igen framöver :) Så fantastiskt fin han är.

      Radera
  2. Så fin liten kille <3 Roligt att du hinner skriva lite igen, jag har saknat dig :) Kram Eva-Lena och vovvarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva-Lena, känns bra att du saknat mig :) :) tänker på dig och vovvarna ofta ska du veta. Är det inte dags för en ny kull snart? :)Den lilla fina killen är min systers <3 där kommer han få det så bra, lugn och skönt god mat härliga promenader massor med lek och kärlek. Kram på dig <3

      Radera