tisdag 23 juni 2020

EN FIN MIDSOMMAR

Vår helg var lugn och riktigt skön, det blev lite semester för mig när min dator strejkade lördag och söndag. Att bara få vara är inte så dumt :)

Hoppas ni alla hade en glad midsommar trots att den kanske inte blev som den brukar vara. Jag är säker på att vi ska fortsatta hålla avstånd och vara väldigt rädda om oss själva och om varandra.

Den här fantastiska Ernst krukan fick jag av min fina man i midsommar present, jag älskar honom och jag älskar den :)





Ha en fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Så härligt ni haft det med djuren :) Du behövde allt lite semester Eva, hälsa Roffe att han kryar på sig. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Den här sommaren blir inte som vi vill och som vi brukar ha det :( så många som inte tar det på allvar. Men ni hde en mysig midsommar. så skönt. Kram Lotta

    SvaraRadera