måndag 8 juni 2020

EN FIN HELG

Jag hoppas ni haft en lika fin helg som vi, trots att livet inte ser ut som vi önskade. Vi har ätit gott och vädret har varit riktigt fint.   Men jag längtar så mycket att få träffa alla nära och kära.

Men vi ska inte klaga, jag tänker på dom som sitter ensamma och inte har någon :( det är så ledsamt.

Många skaffar djur nu när dom är lediga för att dom entligen får möjligheten, det är månagas dröm som funnits där långe och äntligen kan bli av.

Så härligt med nya trevliga kunder :)

Jag har haft så otroligt mycket jobb men den här helgen har varit lugn och jag har börjat städa i stallen och hunnit massa annat :)


Nu en ny vecka att ta tag i !



2 kommentarer:

  1. Härligt Eva, vad fina dom är pojkarna. Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin, ha en fin dag :) Var rädd om dig och familjen. Kram

      Radera