fredag 17 januari 2020

GRATIS RÅDGIVNING, FIRST VET

Gratis vidieosamtal i mobilen har alla som har en försäkring i Folksam rätt till. Lägg till appen och ring om ni har några frågor om ert sjuka djur häst hund eller katt. Tre gratis samtal per försäkringsår.

Telefon nummer till veterinärerna är 010-2067066

Jag har fått hjälp tre gånger till våra hundar av mycket duktiga trevliga veterinärer. Jag har sluppit dyra kostnader genom att jag ringt Firs vet :)

Acke har problem med sina öron, där ficka jag hjälp med hur jag skulle göra och vad jag skulle köpa hem för att försöka lindra klådan som han hade i sina öron.

Mila fick en kraftig allergi som vi inte hade en aning om varför hon svullnade upp, fick hjälp med vad jag skulle göra för att se om det gick tillbaka eller om jag skulle åka in med henne till djursjukhuset. Allt gick tillbaka efter en stund och hon var snart pigg och glad igen :)

Så här det vi fick råd att andvända, men ta alltid kontakt med en veterinär innan ni andvänder några mediciner eller öron tvätt till era djur.



Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Hej Eva, tack för alla bra inlägg :) och för att du alltid hjälpet till när det behövs :) Kramar från Marie och hela familjen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Marie, alltid lika roligt att hjälpa till med så fina kunder som ni är :) Kramar till er alla

      Radera