söndag 29 september 2019

EN LUGN OCH FIN SÖNDAG

Morgonen var väldigt lung och stilla, bara jag och djuren var vakna :)

Jag njuter av fulla drag av morgonpromenaden, i dag fick vi sällskap av jag tror en ung Orre pojke. Han var väldigt nyfiken och orädd för mig och hundarna. Det är inte ofta man ser den fågeln här där vi bor.

Vi har haft en väldigt skön dag, det har blivit riktigt mycket gjort här hemma. Lagat och förstärkt staket så inte vargarna kommer i så lätt i hagen.

Gjort fint med lite höstblommor på bordet, vill inte ge upp sommaren riktigt :) hoppas kunna sitta ute på vår fina veranda några gånger till och ta en fika.

Sen har vi lekt jag och hundarna med nya roliga leksaker :)









2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin leksak Acke och Mila fått :)Härligt att ni haft det bra i helgen, vilken fin blomsteruppsättning du gjort. Jag vill ha sommaren och värmen kvar lite till jag med Kram på dig fina Eva. Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han älskar den Karin :) Ha det gott, Kram

      Radera