onsdag 5 september 2018

VART TAR TIDEN VÄGEN :)

Tiden bara rinner iväg, en hel vecka sedan jag gjorde ett inlägg. Jag har verkligen haft fullt upp.


Vi har haft några av barnbarnen här :) mysigt, sedan flera läkarbesök och i morgon blir det ny röntgen på mitt huvud. Får se om min tumör bakom ögat då har vuxit något, lite skrämmande är det allt.


Nu en vacker bild på en svärmare, har aldrig sett en sådan förut. Vi trodde att det var en liten Kolibri som kommit hit nu när vi haft en så varm sommar, men det var en liten fjäril som lät precis som den lilla lilla fågeln :) I två dagar kom den och sög nätar från våra blommor.


Vacker eller hur:)
Nu lite jobb innan Peter kommer och skor våra hästar.
 

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får bra svar på röntgen Eva. Så vacker, har inte sätt någon sån förut jag heller. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag Eva, jag hoppas att allt går bra. Varma kramar Fia

    SvaraRadera
  3. Vilken fin :) hoppas att du får ett bra besked. Håller tummarna. Kram kram Ann-Sofi

    SvaraRadera