tisdag 18 september 2018

MIN HJÄRNRÖNTGEN VAR BRA :)

Många undrar vart jag tagit vägen :) hur jag mår :) Jag mår bra min sista röntgen på huvudet var bra så tumören bakom ögat har inte vuxit någon så den får sitta ett tag till. Nu dröjer det ett bra tag innan nästa röntgen ska göras, känns otroligt skönt :)


Tack alla ni som hejar på mig, ni är guld värda!


Men jag har utbildning mycket att lära sig, våra produkter och försäkringsjuridik, sak och skadeförsäkringar samt en hel del annat PUUUU känner mig väldigt trött men glad. Det ska bli skönt när det här är klart!


Ha det gott tills vi hörs igen och njut nu av alla vackra färger som hösten ger oss, det gör jag :)




Ta hand om er!

16 kommentarer:

  1. Sååå glad jag blev att allt var bra med dej.
    Önskar dej allt gott.
    Har haft det jobbigt sedan juni månad med att ta hand om allt efter att min mamma gick bort.
    Huset har vi nu röjt ur och huset sålt. Den 28 sept. skall allt vara klart och vi kan ta det
    lugnare. I dag skall Atlas på manikyr (kloklippning) Han vill inte att jag gör det.
    Han blev hundbiten av en lösspringande hund i
    skogen för några veckor sedan i örat. Det är läkt och bra men han fick mardrömmar en tid efter.
    Ha det så bra nu. Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne!
      Jag vet att ni haft det tufft :( Skönt för Atlas att få lite manikyr :) och så skönt att det inte blev alvarligare och att han är som vanligt. Det kan ibland bli riktigt illa. Hoppas allt kommer att bli lugnare hos er och tack för alla fina mail. Jag är så glad att ni är kunder hos mig :)
      Kramar i massor!

      Radera
  2. Vilken lycka. Högsta vinsten.
    Bamse kramar o lycka till på torsd
    Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst Ewa har jag fått högsta vinsten igen :) Kram kram! Vi hörs snart :)

      Radera
  3. Så otroligt fint att läsa Eva, du är en riktig kämpe, du fixar resten också det vet jag :)Stora varma kramar Karin och alla djuren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin, du är för gullig och hejar på mig hela tiden :) Kram!

      Radera
  4. Jag är så glad för din och din familjs skull och även för alla dina kunders skull Eva, heja dig! Kram Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. gulliga dig Fia, jag har så otroligt många härliga kunder som har hjälpt mig igenom det här :) Tacksam!!! Kramar till dig du fina

      Radera
  5. Härligt Eva, lycka till i morgon. Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta, det gick sådär men jag ger inte upp :) det vet du ju redan. Kramar tillbaka :)

      Radera
  6. Det var skönt att höra, du har varit så stark hela tiden och tänkt framåt Eva, jag är imponerad av dig. Tack för att du är vårat djurombud :) Margareta Göran och djuren. Ha det så bra idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Margareta, ni är fantastiska som mailar och skickar sms och skriver på min hemsida :) jag är så glad för det. Kramar till er, hälsa Göran och dom fina fyrbenta vännerna

      Radera
  7. Härligt Eva, hoppas det fortsätter så. Kram från mig och alla mina voffsingar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lena, det finns inget annat :):) Kram!

      Radera
  8. ÅHH så skönt att läsa :) ha det nu riktigt bra så hörs vi när valparna är stora nog att försäkras :):) Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa, du är varmt välkommen när det är dags. Lycka till med allt !

      Kram!

      Radera