måndag 19 juni 2017

MER EGERGI

Jag får mer energi för varje dag som går, det känns väldigt skönt men resan kvar är fortfarande lång. Jag är så tacksam för all hjälp jag får från mina kollegor på supporten i Sundsvall som såväl tar hand om mina kunder.


Här är telefon numret igen om någon missat det :)
060-162305
Be bara att få mig som ditt försäkringsombud till dina fyrbenta vänner så löser dom det åt er.


Dom är riktiga pärlor!




Nu önskar jag er alla n riktigt skön måndagseftermiddag



4 kommentarer:

  1. Jag skickar ännu mer energi till dig, men du ska vila nu och njuta av sommaren. Snart kan du ta promenader och rida dina fina hästar. Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta :) det är lite dåligt med orken fortarande, idag har det varit en lång dag som jag inte gjort någonting. Men snart hoppas jag att jag är igång igen :) Kram!

      Radera
  2. Hej dig Eva! Styrkekramar till dig, Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara, jag behöver alla styrkekramar som jag kan få :)men jag ska inte klaga, det har gått över förväntan att komma igång lite grann :) Kramar tillbaka till dig.

      Radera