måndag 27 februari 2017

REGNET BARA FALLER

God morgon!


Här i Askersund faller regnet ner idag :( inger vidare väder men jag är glad ändå :)


Helgen har varit riktigt härlig, tränat med djuren en super trevlig kväll hos Pia Tony och Lisa med fantastiskt god mat och ett glad rosé till :)


Tagit härliga promenader med Roffe och hundarna och träffat Camilla, Klas, Kelly Max och Moa. Riktig fin helg


Hoppas ni haft det lika fint som jag haft det!


 
Minos och jag myser i solen

 
Tack Pia för en härlig kväll

Acke och Aston är riktiga kompisar .)

 Morgonstund med vackra rosor från min fina man.

4 kommentarer:

  1. Vilken STOR och Vacker häst ni har :) Liselotte Andersson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Liselotte :) Han är superhärlig :)

      Radera
  2. Ja vad trevligt vi hade :) som alltid! Tack själva för att ni kom, alltid lika roligt att träffas. Vi gör om det snart tycker jag <3 Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Snart, mycket snart gör vi om det :)Det är alltid så trevligt. Kramar i massor!

    SvaraRadera