torsdag 1 december 2016

HÄRLIGA BILDER FRÅN MINA KUNDER :)

Idag vill jag dela med mig av två härliga fyrbenta vänner:) Hamlet så duktig och så fin, han är en mycket duktig narkotikahund bland annat, husse heter Mikael och dom jobbar tillsammans och så klart har dom också en massa roligt saker för sig  :)



Nu har Hamlet fått en kompis, lilla Sotis har kommit till familjen. Matte heter Veronika och hon har skickat så fina bilder på denna lilla sötnos.




Tack Mikael och Veronika för härliga bilder :)
Ha det så bra tills vi hörs igen!


2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du tycker det är roligt att dela med dig av alla dina duktiga och ljuvliga kunder Eva. Jag hoppas du får en riktigt fin helg med de dina. Malin Nillson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin! Jag får så många fantastiskt fin kort som jag gärna lägger ut på sidan. Jag försöker skriva så mycket jag hinner :) Ha det gott!

      Radera