torsdag 18 juni 2015

BRA FÖRSÄKRINGAR



Djurförsäkringar
Är du hund-, katt- eller hästmänniska eller har du samma kärlek till alla tre? Oavsett vilket djur ditt hjärta klappar för vill vi på Folksam att du ska kunna skydda din fyrbenta vän på bästa sätt.
Har du hemmet försäkrat hos oss kan du dessutom få 10% samlingsrabatt på din hund-, katt- eller hästförsäkring och en mängd andra försäkringar.

Försäkring för din hund

Det är viktigt att du har en försäkring för din hund som gäller för både veterinärvård och liv.
Folksams hundförsäkring hör till de bästa på marknaden – både när det gäller ersättning och självrisk. Hos oss kan du och din vän känna er trygga.

Glöm inte att försäkra din nya vän, gör det gärna innan du hämtar din hund, katt eller häst så att du vet att du har en bra försäkring när resan börjar. En olycka händer så lätt, risken är också att du glömmer bort det när du kommer hem för då är det fullt upp med nya kärleken :)
 
Jag gör allt jag kan föra att hjälpa er på bästa sätt. Har ni några frågor så ring eller maila mig.

Svarar jag inte tala in ett meddelande vad du har för funderingar eller maila mig så svara jag så fort jag har möjligthet.

Är det en ny försäkring tala in ett meddelande eller maila ditt personummer djuret namn, ras, när djuret är född, reg eller chip nummer samt om djuret är fullt frisk utan skador och bara har varit hos veterinär när den fått sina vaccinationer. Jag lägger jag in försäkringen från det datumet och tiden som ni först tog kontakt med mig, och ringer upp er så vi kan titta på vilken försäkring som passar dig bäst.
 
0583-63 114
070-688 24 72
 
 
Här är några av våra djur, och alla har såklart en bra försäkring i Folksam:) Det känns tryggt!
 

2 kommentarer:

  1. Så många fantastiskt fina djur ni har Eva, men att ha så många måste man ju bo som ni gör. Jag skulle också vilja ha med min hyresvärd och mina grannar skullle nog inte tycka det var riktigr ok. Men härligr att se bilder på dina :)

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa! Roligt att du blir glad av mina bilder :) Jag har det så bra att kunna få möjligheten att få bo så här Åsa. Väldigt tacksamm för det! Ha det nu så bra med din lilla Snobben och en riktigt skön sommar önskar jag dig.

    SvaraRadera