onsdag 13 maj 2015

SVENSKA HÄSTARS VÄRN



Räddningscenter för hästar i nöd
Svenska Hästars Värn startar räddningscenter och behöver DIN hjälp! SHV:s nya stora insamlingssatsning startar på Eurohorse i Göteborg och pågår under resten av 2015. Insamlingen går till SHV:s planerade räddningscenter, där utsatta hästar kan rehabiliteras både fysiskt och psykiskt. SHV tittar på möjligheten att öppna räddningscentret i södra eller mellersta Sverige. Exakt plats för räddningscentret är dock inte beslutat ännu.


Har ni frågor om detta hör av er till mig så hjälper jag er vidare eller maila info@shv.org eller ring Carina Nordell 076-779 77 49

All hjälp behövs för att dessa djur ska få ett bättre och värdigare liv!


1 kommentar:

  1. Hej Eva! Jag ska se om jag kan hjälpa till på något sätt :) ska prata med Anders. Det skulle vara så härligt att kunna ge en häste ett nytt hem. Ha en fin helg, jag hör av mig :)

    SvaraRadera