torsdag 12 februari 2015

NÄRING FÖR KROPP OCH SJÄL

På torsdag kl 18.30 pratar vi kost och näring, -- behöver vi tillskott?

Är du intresserad kom gärna och lyssna󾌰 Mia och Lollo båda företagare och mammor, vad har dom för gemensamt eftersom deras kroppar sa ifrån?
Skicka ett pm eller anmäl er här om ni kommer. Kostar inget.
Varmt välkomna!!FIT-LINE

Bara frukt grönsaker och spannmål, alla allergener är borttagna!

Denna fina produkt ger mig styrka energi och ro i hela kroppen, jag har mindre ont i mina sjuka muskler och jag sover bättre på natten. För mig är det bara Fit-Line som har fungerat. Jag har prövat så många olika mediciner och annat under åren, men det är bara Fil-Line har hjälpt mig till ett bättre och roliga liv.

Jag har nu druckit drinken i ca 7 år och jag är så tacksam att jag har möjligheten att ta den varje dag.

Kanske är det något för dig? jag berättar gärna mer :) slå en signal eller maila mig.

Önskar er en fin Torsdag!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar