tisdag 10 februari 2015

EN LUGN HÄRLIG MORGON!


Alla djuren har fått mat, Hästar, hundar, katter och dom två små kaninerna.

Det ser ut att bli en fin dag igen, jag njuter av ljuset solen som börjar visa sig och det är en liten fågel som sjunger för oss när vi tar en morgon promenad jag och hundarna. Hur härligt som helst.

Det är den lilla Rödhaken som sjunger, den sjunger hela året. Den vill att andra fåglar ska höra att den finns där och det är hon eller han som har sitt revir där.

Jag vill ju gärna tro att det är mig den sjunger för, men så är tyvärr inte faller :):)

Otroligt härligt att höra den.

Robin, Erithacus Rubecula, Fågel Ha en härlig dag !

2 kommentarer:

  1. Jag tror nog den lilla Rödhaken sjunger för dig också <3

    SvaraRadera
  2. Ja Pia den lilla söta sjunger för oss båda <3

    SvaraRadera