onsdag 5 november 2014

LYSSNA TILL DINA SINNEN


DINA SINNEN!

Se, lyssna, lukta och känn på din omgivning. Lägg märke till hur maten smakar, stanna upp och lyssna, se dig omkring vad har som kan göra så att du mår bättre och kan känna tacksamhet till livet. När jag tänker på vad jag har så känner jag att jag är väldigt previligerad.

Min familj, härliga vänner som alltid finns för oss, våra fantastiska djur och hur vi bor. Just nu är jag väldigt tacksam.

Ta hand om det du har!

 
I dag 5 November blommar blommorna fortfarande, lite skrämmande att det är så varmt.
 

 
Men nu tror jag att det blir lite kallare, man blir ialla fall glad av blommorna :)

2 kommentarer:

  1. Här i Eskilstuna blommar oxå blommorna :) Roligt att gå in på din sida. Visst är det så att vi ska lyssna på våra sinnen lite oftare.

    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. :) Roligt att du tittar in på min sida.

    SvaraRadera