måndag 10 november 2014

DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG



Moa och Max våra härliga barnbarn!

Helgen skulle börja med inflyttnings fest på kontoret med god mat och trevligt sällskap :) men tyvärr så blev det ingen fest för min del, jag blev sjuk.

Men vår lilla tjej Moa var här hos oss och förgyllde helgen.

Max och mamma Camilla hos  Helena i Stockholm, det var dax för Monster Jam som han har längtat så efter att få åka och titta på :)

 Wow, vilka bilar :)
 

 Våra fina!
 
 

Moa var hos oss och morfar fick mysa extra mycket eftersom jag låg till sängs :(

Nästa gång mamma åker till Helena kan väl du Max vara hos oss och mysa och Moa följa med till Stockholm? Längtar

Nu är jag på benen igen lite segt är det allt, men jag är uppe iallafall och kan se till att alla djuren få mat och vatten. Men Roffe du fixar allt superbra när jag inte kan, love you!
Här kommer ett bevis på Morfar och Moa kärlek, dom hade det bra mysigt dom där två i helgen!


 
Hoppas ni alla får en bra vecka, jag ska försöka pigga på mig.
 
 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig ordentligt, det är inget roligt när man vet att du är sjuk
    Vilken lycka för Max att få se dessa vidunder i verkligheten och säkert samma lycka för Moa och Roffe som fick egen tid att mysa
    Bilden på Roffe och Moa säger ju allt. helt underbar.
    Kramar från Ewa

    SvaraRadera
  2. Ja Ewa visst är bilden på Roffe och Moa oslagbar :) Jag mår bättre, klarar mig nog utan op den här gången. Jag har verkligen inte tid med sånt. Kramar i massor till er alla :)

    SvaraRadera