onsdag 13 oktober 2010

Fit-Line

God morgon!

I dag blir det en spännande dag. Nytt M-möte med massor av information om Fit-Line. I dag ska min syster Pia med, Jätte kul :) Jag är säker på att hon kommer att tycka det är mycket intressant.

Jag har nu druckit den här goda drinken i fyra månader helt fantastiskt, jag mår så bra, orkar så mycket och bäst av allt jag sover så gott. Känner mig mentalt starkare allt går ju mycket lättare när man får en god natt sömn. Det är så skönt att vakna och känna sig ut vilad.

Tycker det är trist att så många är ointresserade av att till och med komma och lyssna och kanske prova ett par månader och se om man mår bättre, men det är deras förlust. Jag kommer att fortsätta att sprida detta för jag vill att fler ska få må bra.

Hoppas att ni alla får en bra dag, försök att njuta av höstens vackra färger.  / Kram  Eva

1 kommentar:

  1. Läste att det gick bra på mötet, toppen! Glad att det blir en träff i sthlm så vi kan komma också!! Jag försöker kolla lite lokaler åt er,. får se om jag får något napp!

    SvaraRadera