torsdag 14 oktober 2010

Fit-line mötet i går

Det blev en jätte trevlig kväll!

Vill tacka Annika ,Marianne och Marita för en glad trevlig och mycket lärorik kväll.
Jag håller med Marianne det är svårt att varva ner efter man har fått så mycket inspiration. Jag är så glad att Pia följde med i går och att hon oxå var väldigt nöjd och upprumd som jag. Det kunde inte bli bättre.

Jag hoppas på ett Fit-Line möte i Stockholm i December, är det någon då som vill hänga på så hör av er, det kostar inget att lyssna. Jag lovar att det blir spännande.

Ha det nu så bra allesammans, vi hörs senare. / Kram Eva ;)

1 kommentar:

  1. Hej min kära Syster:) Tack för att jag blev inbjuden igår! Det är verkligen jätteintressant att höra om Fitline, dels produkterna och sen hela affärskonceptet. Jag har ju inte druckit så länge än men märker redan stora förändringar. Tex så sover jag så gott på nätterna, vaknar med energi och lust och har kommit igång riktigt ordentligt med träningen. Jag hoppas att detta också ska kunna hjälpa mig i min allergi så jag så småningom ska kunna försäkra en hund hos dig igen....Tack hjärtat för att du finns i mitt liv! Kram <3 / Pia

    SvaraRadera