fredag 24 juli 2020

NYA FANTASTISKA BILDER

Idag vill jag dela med mig av underbara bilder på små föl, så fina och så roligt dom små ska ha med varandra, busa och leka i dessa härliga hagar och mysa med sina mammor. Så borde alla hästar få ha det.

Får jag presentera 
Majros, Winona, Callie sista fölet som kom till värden denna sommar hemma hos Eva är Wianna så fantastiskt fina allihopa.



Tack Eva, så härligt att få se dina små fantastiska föl :)
Ha en jätteskön fortsättningen på sommaren!



3 kommentarer:

  1. Underbara, så mysigt det ser ut :) Hoppas ni har en härlig semester och att du mår bra Eva. Varma kramar från mig :)Lotta

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder Eva, så skönt att du har semester, jag vet att du haft väldifgt mycket hela våren. Njut av alla fina semesterstunder ni har. Varma kramar från en mycket nöjd kund // Johanna

    SvaraRadera
  3. Så fina :) Kram Karin

    SvaraRadera