tisdag 17 mars 2020

GÅRDAGEN BLEV RIKTIGT FIN

Igår på morgonen var det kallt och ryggigt, men mitt på dagen sken solen upp och värmde riktigt mycket. Så underbart skönt! Jag tog ledig eftermiddag fixa lite på gården lekte med hundarna, tog en härlig fika ute i solen och njöt av en fantastiskt fin fjäril som satt även den och njöt i solen.

Jag undrade lite hur den skulle klar den kalla natten, men den sitter kvar även idag men med hopfällda vingar för idag är det kallt igen :( Jag hoppas den klarar sig.

3 kommentarer:

  1. Hej Eva!
    Vilken vacker fjäril. Vet du vad den vill förmedla till dej? Jo, att du skall dansa, måla, skapa, uttryck dig själv. Din gåva är att
    kreativt gestalta det du vill att andra skall se. Dansa din dröm.
    Från boken Djurens språk av Solöga.
    Ha en fin dag.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne, tack snälla för det fina du skriver :) Jag blir alldeles varm i hjärtat. Du är helt fantastisk. Kramar i masssor till dig du fina.

      Radera
  2. Så fin den är, kramar från fam Andersson och alla hundarna.

    SvaraRadera