måndag 17 februari 2020

LOKA BRUNN, ETT FANTASTISKT STÄLLE

I helgen har vi firat min fina man som fyllde 65 år, en riktigt fin helg på Loka Brunn med fantastiskt trevlig personal, supergod mat, badat i varma bad både ute och inne :)

Vi har bara njutit och kopplat av, så otroligt skönt.

Tack Jessica och Rille för att ni tog hand om alla djuren.




På söndagen kom min syster och hennes man förbi med present och satte upp en skylt som dom gjort :) :):)Så roligt!
Jag förstår hur roligt dom hade när dom smög omkring för att vi inte skulle se dom :)


4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt, grattis till din man. Så mycket gott. Vilken roligt skylt :):)Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Åsa, jag ska hälsa och gratta honom. Ja så roligt skylt syrran och hennes man gjort, jag höll på att skratta ihäl mig :) Kram!

      Radera
  2. Ha,ha,ha. Den var riktigt bra. Kan behövas en varning för det. Så roligt att ni fått ha det riktigt bra och bara njutit tillsammans.
    Stora kramar till er alla
    Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EWA, HOPPAS DU HAFT EN RIKTIGT HÄRLIG DAG! KRAM
      Vad dom hittat på va, så himla roligt :)

      Radera