onsdag 6 november 2019

MERITER FÖR HUND

Ni kommer väl ihåg att höja livbeloppet om hunden får olika meriter eller  utmärkelser :)

Men en utbildning som tex arbetande hundar med utbildning så som
Barkborre, vägglus, mögelhund blir livbeloppet en mycket högre livbelopp en vad ni köp hunden för, så tveka inte hör av er så hjälper jag er att räkna på vilken livbelopp vi kan sätta.

En hund som är under utbildning kan jag inte höja livdelen på!

Hoppas ni har en lika fantastisk dag som jag har men strålande sol :)



4 kommentarer:

  1. Lise-Lotte Karlsson7 november 2019 kl. 08:22

    Hej Eva, vilka fantastiska djur ni har på gården :)och vilken fin hemsida du har. Jag maila dig lite om vad mina hundar har :) Ha det så bra idag! Med vänlig hälsning Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lise-Lotte, ja dom är mysiga alli hopa :) Kram!

      Radera
  2. Åh vad bra att du påmminer, hade alldeles glömt bort. Jag ringer dig :) Du är bäst// Kram Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elisabet för dina fina ord, alltid lika trevligt att prata med dig. Ha det gott. Kram

      Radera