tisdag 20 augusti 2019

EN HÄRLIG MÅNDAG!

På förmiddagen var det många försäkringar som skulle in på fantastiskt fina djur :) Tack alla mina fina kunder för trevliga samtal :) Eftermiddagen hade jag möte och sedan träning som gällde men min egna personliga tränare :) så lyxigt att ha vår dotter som kan hjälpa mig att få bättre balans mer styrka och bättre kondition, den är riktigt usel men jag kommer bli stark och orka myckat mer :) dt känns härligt att vara igång igen.

Helena du är så fantastiskt duktig!
Tack älskling!





3 kommentarer:

  1. Hej Eva, Sådan fin dotter du har.
    Massor med kramar till er båda.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är fantastisk :) Massor av kramar tillbaka till dig du fina!

      Radera
  2. Men vad härligt Eva, en egen personlig tränare det är du värd så som du kämpat :) Heja dig, bra jobbat. Kram Karin

    SvaraRadera