fredag 17 november 2017

DET ÄR INTE KUL MED TELIA

Den 8 november började vår nät krångla, felanmälan gjorde vi den 9 och i går fick jag ett sms av Telia att tyvärr kommer det här ta lång tid för det är ett stort fel på en kabel.


Ja vad säger man, de fasta telefonen är helt död men jag har gjort en överkoppling till min mobil om ni behöver nå mig ( den kostnaden står Telia för :) det är alltid något.


Datorn fungerar till och från, så jag får skynda mig att teckna in en försäkring när den fungerar. Men ingen av mina kunder ska behöva bli lidande av detta så jag antecknar allt och från det datum och tid som ni ring eller mailat till mig gäller er försäkring för er lilla fyrbent vän.


Nu önskar jag er en fin dag och hoppas att ni har ett fibernätt där ni bor :):) :)



2 kommentarer:

  1. Härligt att du skrivit lite på din fina sida :) jag blev lite orolig <3 Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det behöver du inte vara <3 Kram på dig :)

      Radera