fredag 7 juli 2017

ÅTERBESÖK PÅ NEUROMOTAGNINGEN

Det blev ett bra återbesök hos dr:) Allt har gått så bra hittills såret är lekt och huvudvärken är borta, det är bara orken och koncentrationsförmågan som sviker mig. Men det kan ta upp till ett år innan jag känner mig helt ok.


Tyvärr är tumören bakom ögat kvar, det ska vi hålla koll på genom röntgen så att man ser att den inte växer eller att dem gör ont. Jag tycker att trycket bakom har lättat lite när den stora tumören kom bort.


Jag är så tacksam för den hjälp jag fått och alla som jag mött på Neurokliniken har varit helt fantastiska :)


Tack till Doktor
Zandra och Magnus  Olivercrona, Pekka Mellergård som opererade mig, till Anna Fredriksson på mottagningen och alla ni andra som har varit så gulliga och tagit hand om mig och min familj på bästa sätt.


Alla ni på postop under det dygn som jag låg hos er och såg till att jag fick smärtlindring och blod och  allt annat som ni fixat med :)


Alla ni underbara på avdelning Nema




Efter fyra veckor har håret blivit riktigt lång :):) men grått. Ingen sol och ingen färgning på väldigt väldigt länge, jag kommer se ut som en grävling :) men det är ingen katastrof precis. Jag mår bra och jag är så glad för det.


TUSEN TACK!


Den här är till er!

4 kommentarer:

  1. Du har kämpat så bra Eva, fortsätt så är du snart igång som vanligt :) tänk när du tar din första tur med hästarna. Så härligt för dig <3 Varma kramar Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å Lotta vad jag längtar efter det, om du bara visste :) men snart så sitter jag på hästryggen igen, det finns inget annat. Kram du fina <3

      Radera
  2. Bra kämpat Eva :)Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla :) varje dag gör jag framsteg och det är underbart :):) jag är så ycklig för det! Kram!

      Radera