tisdag 21 mars 2017

DET ÄR SOLKLART!



Jag och många med mig vet att vi mår bra av hunden. Jag tror det gäller alla djur, men hunden är något alldeles alldeles speciellt.


En svensk studie har undersökt orsakerna varför vi mår så bra av hunden sällskap. En studie visar att om man har sin hund med på jobbet så minskar stressen och man mår bättre.


Alla ni som jobbar tillsammans med era hundar kan bekräfta att dom fyrbenta vännerna gör stor skillnad.


Jag är glad att jag kan hjälpa till med en bra försäkring till er och era hundar, för era vänner är guld värda!


Här är min Acke och han gör skillnad i mitt liv. Han är underbar!


6 kommentarer:

  1. Så fin han är. Ja, jag håller med dej att hunden är ens bästa vän.
    Ha en fin dag.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så Marianne. Så mycket glädje dom ger oss. Alltid glada och tacksamma och kräver väldigt lite tillbaka. Får dom bara kärlek mat och vara med så är dom lyckliga vovvar. Massor av kramar tillbaka till dig :)

      Radera
  2. Fina Acke :)Det är solklart ! Kram Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom betyder så mycket för så många. Kram Fia!

      Radera
  3. Så fin han är Acke. Ja, djuren ger mycket glädje. Ha en fin dag.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marianne hoppas du får en fin dag, får känna av våren lite :)Kramar till dig och djuren!

      Radera